Tuesday, August 18, 2009

h1n1 SHIT

haha

setuju atau tak aku memang tak peduli . bagi yang tak pernah merasa betapa seksa nye penyakit ini korang mmg takdee hak nak bersuare . disebabkan benda nihh aku tak boleh kuar rumah nak dekat 1 minggu , makan tak lalu , lidah kau hanya boleh rase manis dan masin . bayang kan orang yang seleranye besar(padahal diri sendiri) tak boleh makan nasi for about 6 days , tak boleh makan sambal , kari , bubur pun tak lalu okayy .

h1n1 mmg menyeksakan , nasib baik permohonan kuarantin dirumah doktor approve. tadee lahh aku duduk dgn peaskit h1n1 yg lain . kebanyakan yg kena baby dgn warga emas . dari segi pandangan islam , pada kau dunia sudah hampir pada kiamat , dan yang MAHA ESA nak ambil nyawa org yg dea syg terlebih dahulu .

tapii tulahh , aku rase pemakain topeng tuh sepatutnyee diwajibkan dari awl algi dan undang undang ini sepatutnye dikuatkuasakan.

ape ape pun , kepada kawan kawan , maaf dah lamee tak call , or mcg , fon aku rosk gile vavii , akibat jatuh byk kalii ;)

masih belum repair ;)

sekian update kali ini ;)

No comments: